"Je radost vědět, kam se mám obrátit o pomoc od profesionálů"

Proč to ta holka dělá?

Říkáte si, že informace jsou k dohledání volně na internetu? Jste vzdělaní v oboru, čerstvě po škole a máte v paměti aktuální znění norem?

Ano, najdete. Vyhledávání informací a ověřování, zda jsou skutečně pravdivé, vám zabere hodně času. Nebudete vědět, zda skutečně máte správný formulář (ten pro tento rok), jestli vám náhodou neunikla nějaká další možnost, kde získat příspěvek, jak urychlit komunikaci s úřadem… Je toho opravdu mnoho.

Jsem magistra sociální práce, oboru se věnuji přes 10 let. Nabrala jsem zkušenosti u nás i v zahraničí a krkolomně jsem se dostala ke zdrojům informací, které pro vás překládám do srozumitelného jazyka. Je pro mě velice důležité, abyste v tíživých situacích nebyli diskriminováni “legislativní hatmatilkou”.

Už nemusíte trávit volný čas hledáním a surfováním na internetu ani zkoušením podáváním žádostí a hledáním telefonních čísel na organizace či zjišťováním, proč formulář, který jste na úřad donesli, není ten správný. Nadačník pro vás bude místem, kde všechny informace snadno najdete. Já informace vyhledám a jejich správnost ověřím za vás. Chci, abyste měli všechno na jednom místě.

Mgr. Kateřina Pelcová, zakladatelka Nadačníku

Napsala jsem vám dopis

Přeji si podělit se s vámi o změny, které plánuji v Nadačníku zavést. Sama přijímám změny lépe, když vím, proč se dějí a co mají přinést za užitek. Rozhodla jsem se s vámi sdílet události posledních dvou let. Věřím, že má zpověď vám pomůže porozumět dalšímu ubíhání Nadačníku.

Příběh Nadačníku se píše od roku 2015, kdy vznikla první myšlenka. Moje vize. Své nadšení jsem sdílela a přidali se další úžasní lidé, kteří mě nesmírně podpořili v realizaci. V roce 2016 jsme slavnostně vstoupili na trh. V jednu dobu nás bylo v týmu téměř deset. O pár měsíců později jsme zjistili, že pro vysoké náklady a nulové příjmy musíme přijmout pro tým nepopulární rozhodnutí - fungování na dobrovolnické bázi. Obava, že taková cesta není pro členy týmu dlouhodobě udržitelná, se brzy naplnila. Více jak rok poskytuji poradenství v Nadačníku sama s dopomocí dobrovolníků.

Dosud jsem služby Nadačníku poskytovala bezplatně. S každým jsem řešila jeho situaci individuálně. Samoživitelům jsem pomáhala získat dávky v hmotné nouzi, žádala nadace o nadační příspěvky a propojovala je s organizacemi, které pomáhají s vymáháním alimentů. Lidem, kteří mají v rodině někoho, kdo se o sebe nemůže postarat sám, jsem pomáhala získat zapůjčení kompenzačních pomůcek, příspěvky od pojišťoven, nárokové i nenárokové sociální dávky na placení služeb, jako je osobní asistence nebo zařízení, kde se o daného člena rodiny postarají. Vdovám jsem pomáhala najít cesty, jak mít přístup k prostředkům navzdory dědickému právu. Rodinám, které mají děti v pěstounské péči, jsem pomáhala s orientací v systému dávek. Lidem, kteří používají invalidní vozík, zase získat prostředky na nákup mnoha pomůcek (například handycar). Radila jsem jim, jak si zařídit bydlení, kde a jakou formou poptávat práci. Když se dnes ohlédnu, cítím silné zadostiučinění.

Důsledkem poskytování pomoci “jeden na jednoho” bylo, že jsem nestíhala aktualizovat, natož rozšiřovat informace na webových stránkách. Zavalena vlastní potřebou pomáhat “hned a všem, co se ozvou” jsem upustila od původního poslání Nadačníku. Sama jsem zapomněla, že prioritou bylo předávat informace tak, aby byly dostupné, srozumitelné, s příklady, aby se v nich orientoval bez pomoci odborníka i naprostý laik. Laik, kterému se změnil náhle život a neví, kam a na koho se obrátit. Ač jsem se sebevíc snažila, nestíhala jsem kvalitně aktualizovat informace na stránkách, což bralo čas oběma stranám. Přeji si mít prostor soustředit na gró Nadačníku. Vám i sobě přeji, aby informace na Nadačníku byly komplexní a abyste se na ně mohli spolehnout.

Dospěla jsem k rozhodnutí, že musím služby zpoplatnit. Aktuálně pracuji na vytvoření uzavřené části webu. Připravuji pro vás srozumitelné návody, doporučení, adresář kontaktů a mnohé další vychytávky, které jsem při poskytování poradenství vytvořila. Uzavřená část webu bude přístupná jen lidem, kteří si ji mohou dovolit zaplatit. Je nám jasné, že ne všichni si mohou službu dopřát. Dokonce to často vypadá, že právě oni by službu potřebovali nejvíce. Přiznala jsem si však, že mým posláním není spasit svět, i když bych si to přála. Mým posláním je pomáhat tam, kde situace nastala nenadále, kde se lidem rychle změnil život (například po úraze, automobilové nehodě, úmrtí, náhlém odchodu některého ze členů rodiny,...). 

Říkáte si, proč to ta holka dělá, když se dají najít informace volně na internetu? 

Ano, dají, ale vyhledávání informací a ověřování, zda jsou skutečně pravdivé i vám zabere hodně času. Nebudete vědět, zda skutečně máte správný formulář (ten pro tento rok) nebo jestli vám náhodou neunikla nějaká další možnost, kde získat příspěvek, jak urychlit komunikaci s úřadem… Je toho opravdu mnoho.

Jsem magistra sociální práce, oboru se věnuji přes 10 let. Nabrala jsem zkušenosti u nás i v zahraničí a krkolomně jsem se dostala ke zdrojům informací, které pro vás překládám do srozumitelného jazyka. Je pro mě velice důležité, abyste v tíživých situacích nebyli diskriminováni “legislativní hatmatilkou”.

Už nemusíte trávit volný čas hledáním a surfováním na internetu ani zkoušením podávání žádostí a hledáním telefonních čísel na organizace či zjišťováním, proč formulář, který jste na úřad donesli, není ten správný. Nadačník pro vás bude místem, kde všechny informace snadno najdete. Já informace vyhledám a jejich správnost ověřím za vás. Chci, abyste měli všechno na jednom místě. 

Vážím si, že jste s námi byli při našich začátcích. Jsem vděčná za vaši důvěru. Chceme si vás i nadále hýčkat. Rozhodla jsem se vám, našim klientům, nabídnout zvýhodněnou cenu. 

Pokud jste dočetli až sem, nejspíše služby opravdu využíváte a dávají vám smysl. Nastupte se mnou na novou plavbu. Ocením, když mi napíšete vaše podněty a přání, jaké informace byste v Nadačníku rádi našli.

S radostí z maličkostí,

Mgr. Kateřina Pelcová
Mgr. Kateřina Pelcová

Nový Nadačník vám odhalí

0
Nadačních příspěvků
0
Sociáních dávek
0
Příspěvků zdravotních pojišťoven
0
kontaktů na pomáhající organizace
0
mail měsíc s upoutávkou na novinky
0
spojení na organizace se zápůjčkami pomůcek
0
Vzorů a návodů
0
let praxe zkušeností

Už nikdy nebudete muset ztrácet čas hledáním na internetu. Už vás nebude deprimovat pocit, že nevíte, kam a na koho se máte obrátit, aby vám poradil. Už nebudete muset běhat na úřadech ode dveří ke dveřím a zjišťovat, jaký dokument máte vyplnit a kam jej odeslat. Všechny informace budete mít na jednom místě a předem ověřené v Nadačníku.

Co Nadačníku říkají klienti? 

“Sám jsem se snažil od nadací získat příspěvek na rekonstrukci koupelny. Opakovaně mi psali, že jsem nedodal to či ono. Pak jsem dostal doporučení na Nadačník. Nejen, že mi pomohli najít i další řešení, ale hlavně mi dali vzory, co a jak mám vyplnit a dodat, aby to bylo v pořádku. A to mi hodně pomohlo.”

PatrikPoužívám invalidní vozík.

“Naše babička měla mozkovou příhodu, ochrnula na půl těla. Najednou se svět začal točit jiným směrem. Denně jsem dojížděl po práci do nemocnice. Pak mi řekli, že se stav nezlepší. Nechat ji ležet v LDNce jsem nechtěl. Netušil jsem, co všechno najednou musím zajistit, aby se máma mohla vrátit domů, k nám. Předělat koupelnu, sehnat polohovatelnou postel, pečovatelku... Padalo na mě zoufalství. Pak mi kamarád doporučil lidi v Nadačníku. Dokázali mi poradit, kam mám zavolat, co mám vyplnit a kam to poslat, abych dokázal pro babičku vytvořit prostředí, ve kterém může důstojně dožít.”

VáclavChtěl jsem, aby máma dožila doma.

"Spousta lidí s tímto handicapem neví, na co vše mají nárok. Zrovna tak ani neví, jak vše vyplnit, co s tím dělat a kam to poslat. Proto jsem z Nadačníku doslova nadšený. Děkuji vám.”

LukášMoje žena onemocněla a ochrnula. Starám se o ní sám.

“Mám 3 malé děti. Byla jsem na mateřské dovolené a zůstala na ně ze dne na den sama. Nevěděla jsem, jak zvládnu děti uživit. Byla jsem zoufalá. Kamarádka mi doporučila Káťu z Nadačníku. Hrozně se mi ulevilo, když jsem komunikovala s někým, kdo mi řekl, co mám dělat, kam mám jít žádat o dávky, přičemž formuláře lze vyplnit online…Jsem moc vděčná. Nevím, jak bych to bez vás tehdy zvládla.”

PetraZůstala jsem sama s dětmi.

Za dobu fungování Nadačníku poradenství využilo

0
osob z České republiky

Nový Nadačník se spustí 1.9.2019

70% sleva pro vás do 23.5. 

4953,- 1483,-

/ 3 měsíce

= 1651,- 496,-

/ měsíc

NEJVÝHODNĚJŠÍ VARIANTA

6503,- 1951,-

/ rok

= 541,- 163,-

/ měsíc

ušetříte
za měsíc 333 Kč
za rok 3996 Kč

Garance spokojenosti

Garantujeme sedmidenní záruku spokojenosti na vrácení peněz. Ihned po spuštění nové verze Nadačníku máte po dobu 168 hodin možnost uplatnit své právo "Záruky spokojenosti". Pokud se vám nebude v Nadačníku něco líbit a nebudete ho chtít dále používat, můžete uplatnit své právo na záruku spokojenosti. Nadačník vám vrátí celou částku zpět. Není to bezva? Tak neváhejte. Usnadní vám to život.

Vrtají vám hlavou otázky?

Klikněte na tu, která vás zajímá:

Tyto informace najdu kdekoliv na internetu a zdarma. Proč si mám koupit Nadačník?

Ano, najdete, ale vyhledávání informací a ověřování, zda jsou skutečně pravdivé i vám zabere hodně času. Nebudete vědět, zda skutečně máte správný formulář (ten pro tento rok) nebo jestli vám náhodou neunikla nějaká další možnost, kde získat příspěvek, jak urychlit komunikaci s úřadem… Je toho opravdu mnoho. Jsem magistra sociální práce, oboru se věnuji přes 10 let. Nabrala jsem zkušenosti u nás i v zahraničí a krkolomně jsem se dostala ke zdrojům informací, které pro vás překládám do srozumitelného jazyka. Je pro mě velice důležité, abyste v tíživých situacích nebyli diskriminováni “legislativní hatmatilkou”.

Už nemusíte trávit volný čas hledáním a surfováním na internetu ani zkoušením podávání žádostí, hledáním telefonních čísel na organizace či zjišťováním, proč formulář, který jste na úřad donesli není ten správný. Nadačník pro vás bude místem, kde všechny informace snadno najdete. My informace vyhledáme a jejich správnost ověříme za vás. Chceme, abyste měli všechno na jednom místě.

Co když nebudu s Nadačníkem spokojená/ý?

V tomto případě vám nabízím garanci vrácení peněz. Do 7 dnů od spuštění nové verze Nadačníku mi můžete napsat na můj kontaktní email katerina@katerinapelcova.cz a já vám vrátím peníze v plné výši.

Kdy se nový Nadačník spustí oficiálně?

Nyní pracuji na přípravách a získávání aktuálních podkladů. Start bude nejpozději 1.9.2019.

Pro koho je Nadačník vhodným pomocníkem?

Pro vás, kteří: nevíte, kam se obrátit  hledáte více informací o možnostech od státu, pojišťoven, nadací snažíte se najít řešení pro sebe, svoji rodinu nebo jiné lidi, které znáte a záleží vám na nich přejete si získat odpovědi na otázky, které vás tíží (změna stavu ve vašem zdraví, vaší rodině...) jste zástupci pomáhajících organizací a přejete si využívat místo sdílených informací pro své klienty Své si u nás najdou především:  lidé se zdravotním omezením lidé pečující o své blízké, kteří mají omezení, kvůli kterému se o sebe nemohou postarat sami zástupci rozpadlých rodin (samoživitelé) rodiny, které mají děti v pěstounské péči sociální pracovníci a zástupci pomáhajících organizací Možná nezapadáte do seznamu, ale cítíte, že naše práce vám usnadní život. Neváhejte se nám ozvat na katerina.pelcova@nadacnik.cz