"Je radost vědět, kam se obrátit pro radu od profesionálů"

Proč ta holka dělá Nadačník, když jsou informace k dohledání volně na internetu?

Ano, jsou. Vyhledávání informací a ověřování, zda jsou skutečně pravdivé, vám zabere hodně času. Vy se však potřebujete soustředit na práci s klientem a ne trávit hodiny na internetu.  Často se stává, že nemáme správný formulář (ten pro tento rok). Je také otázkou, jestli vám náhodou neunikla nějaká další možnost, kde získat příspěvek pro vašeho klienta, jak urychlit komunikaci s úřadem, nadací, pomáhající organizací… Vím, je toho opravdu mnoho, co máte pro své klienty zajišťovat, zjišťovat a zařizovat.

Jsem magistra sociální práce, oboru se věnuji přes 10 let. Jsem jedna z vás.  Nabrala jsem zkušenosti u nás i v zahraničí a krkolomně jsem se dostala ke zdrojům informací, které pro vás, pro své kolegy, překládám do srozumitelného jazyka. Je pro mě velice důležité, abyste měli čas na své klienty a nemuseli jej ztrácet při vyhledávání informací.

Už nemusíte trávit čas hledáním a surfováním na internetu ani zkoušením podávání žádostí a hledáním telefonních čísel na organizace a zjišťováním, proč formulář, který jste s klientem na úřad donesli, není ten správný. Nadačník pro vás bude místem, kde všechny informace snadno najdete. Já informace vyhledám a jejich správnost ověřím za vás. Chci, abyste měli všechno na jednom místě. Abyste ušetřený čas mohli věnovat péči a podpoře svých klientů.

Mgr. Kateřina Pelcová, zakladatelka Nadačníku

Napsala jsem vám dopis

Krásný den, kolegové a kolegyně z pomáhajících organizací.

Přeji si podělit se s vámi o změny, které plánuji v Nadačníku zavést. Rozhodla jsem se s vámi sdílet události posledních dvou let. Věřím, že má zpověď vám pomůže porozumět dalšímu ubíhání Nadačníku.

Příběh Nadačníku se píše od roku 2015, kdy vznikla první myšlenka. Moje vize. Své nadšení jsem sdílela a přidali se další úžasní lidé, kteří mě nesmírně podpořili v realizaci. V roce 2016 jsme slavnostně vstoupili na trh. V jednu dobu nás bylo v týmu téměř deset. O pár měsíců později jsme zjistili, že pro vysoké náklady a nulové příjmy musíme přijmout pro tým nepopulární rozhodnutí - fungování na dobrovolnické bázi. Obava, že taková cesta není pro členy týmu dlouhodobě udržitelná, se brzy naplnila. Více jak rok poskytuji poradenství v Nadačníku sama s dopomocí dobrovolníků.

Dosud jsem služby Nadačníku poskytovala bezplatně. S každým profesionálem jsem řešila situaci jeho klienta individuálně. Mnohým z vás jsem pomáhala rozšířit zdroje pro vaše klienty. Na základě údajů a potřeb vašich klientů jsem vyhledávala nadační příspěvky, sociální dávky a příspěvky pojišťoven, které by dokázaly situaci zahojit ještě tento měsíc. Azylovým domům jsem pomáhala jak získávat dávky pro samoživitelky, tak i žádala nadace o nadační příspěvky a propojovala je s organizacemi, které pomáhají s vymáháním alimentů. Sociálním pracovnicím jsem šetřila čas při získávání informací, na co dalšího má jejich klient možnost dosáhnout. 

Ano, pomáhala jsem takto i jednotlivcům. Lidem, kteří mají v rodině někoho, kdo se o sebe nemůže postarat sám, jsem pomáhala získat zapůjčení kompenzačních pomůcek, příspěvky od pojišťoven, nárokové i nenárokové sociální dávky na placení služeb, jako je osobní asistence nebo zařízení, kde se o daného člena rodiny postarají. Vdovám jsem pomáhala najít cesty, jak mít přístup k prostředkům navzdory dědickému právu. Rodinám, které mají děti v pěstounské péči, jsem pomáhala s orientací v systému dávek. Lidem, kteří používají invalidní vozík, zase získat prostředky na nákup mnoha pomůcek (například handycar). Radila jsem jim, jak si zařídit bydlení, kde a jakou formou poptávat práci.  Když se dnes ohlédnu, cítím silné zadostiučinění.

Důsledkem poskytování pomoci “jeden na jednoho” bylo, že jsem nestíhala aktualizovat, natož rozšiřovat informace na webových stránkách. Zavalena vlastní potřebou pomáhat “hned a všem, co se ozvou” jsem upustila od původního poslání Nadačníku. Sama jsem zapomněla, že prioritou bylo předávat informace tak, aby byly dostupné, srozumitelné, s příklady, aby se v nich orientoval bez pomoci odborníka i naprostý laik.  Ač jsem se sebe víc snažila, nestíhala jsem kvalitně aktualizovat informace na stránkách. Přeji si mít prostor soustředit se na gró Nadačníku. Vám i sobě přeji, aby informace na Nadačníku byly komplexní, abyste se na ně mohli spolehnout. Přeji si, aby Nadačník byl pro vás profesní oporou pro vyhledávání zdrojů pro vaše klienty.

Dospěla jsem k rozhodnutí, že musím služby zpoplatnit. Aktuálně pracuji na vytvoření uzavřené části webu. Připravuji pro vás srozumitelné návody, doporučení, adresář kontaktů a mnohé další vychytávky, které jsem při poskytování poradenství vytvořila.  Uzavřená část webu bude přístupná jen organizacím, které si ji mohou dovolit zaplatit.  Mým posláním je pomáhat tam, kde situace nastala nenadále, kde se lidem rychle změnil život (například po úraze, automobilové nehodě, při úmrtí, náhlém odchodu některého člena rodiny...). A to jak přes organizace, přes vás, tak i přímo. 

Říkáte si, proč to ta holka dělá, když se dají najít informace volně na internetu? 

Ano, dají, ale vyhledávání informací a ověřování, zda jsou skutečně pravdivé, zabere i vám hodně času. Však to znáte. Už jste nějaký rok ze školy. Normy, které jste se učili ke zkouškám, už jsou změněny. Často i profesionál přemýšlí, zda skutečně má v ruce správný formulář (ten pro tento rok, pro tento úřad), jestli mu náhodou neunikla nějaká další možnost, kde získat příspěvek, jak urychlit komunikaci s úřadem… Je toho opravdu mnoho.

Jsem magistra sociální práce, oboru se věnuji přes 10 let. Nabrala jsem zkušenosti u nás i v zahraničí a krkolomně jsem se dostala ke zdrojům informací, které pro vás překládám do srozumitelného jazyka. Je pro mě velice důležité, aby lidé ve vašich organizacích i lidé v tíživých situacích nebyli diskriminovaní “legislativní hatmatilkou”.

Vážím si, že vaše organizace s námi byla při našich začátcích. Jsem vděčna za vaši důvěru. Chci si vás i nadále hýčkat. Rozhodla jsem se vám, spolupracujícím organizacím, nabídnout zvýhodněnou cenu. 

Pokud jste dočetli až sem, nejspíše služby opravdu využíváte a dávají vám smysl. Nastupte se mnou na novou plavbu. Ocením, když mi napíšete vaše podněty a přání, jaké informace byste v Nadačníku rádi našli.

S radostí z maličkostí,

Mgr. Kateřina Pelcová
Mgr. Kateřina Pelcová

Nový Nadačník vaši organizací odhalí

0
Nadačních příspěvků
0
Sociáních dávek
0
Příspěvků zdravotních pojišťoven
0
kontaktů na pomáhající organizace
0
mail měsíc s upoutávkou na novinky
0
spojení na organizace se zápůjčkami pomůcek
0
Vzorů a návodů pro vaše klienty
0
let praxe zkušeností

Už nikdy nebudete muset ztrácet čas hledáním na internetu. Už se nebudete muset doptávat profesně starších kolegů, kde získat další zdroje pro vašeho klienta. Všechny informace budete mít na jednom místě a předem ověřené v Nadačníku.

Co Nadačníku říkají pomáhající organizace?

"Klientka byla sama s dítětem na mateřské. Pro vysoký nájem jí vznikl dluh na nájmu a majitel ji i s dítětem vystěhoval. Už jsem si nevěděla rady, jak a kde pro klientku získat další pomoc. Kolegyně mi doporučila Nadačník. Velice rychle komunikovali. Dozvěděla jsem se, s kterými nadacemi máme jednat. Dali mi i návody na vyplnění žádosti, abychom měli s přípravou podkladů co nejméně práce. A ani jsem tomu nevěřila. Do konce měsíce dostala klientka peníze na dluh na nájmu a dokonce ji část nájmu na dalších 6 měsíců nadace zaplatila dopředu. Ještě jednou za klientku moc děkuji. "

Aneta Z.Jsem sociální pracovnice a starám se o rodiny, které se rozpadají.

"Mnoho rodin nemá peníze nebo nechce za své prarodiče utrácet více než musí. A já přitom vím, že to či ono by stařečkům pomohlo být déle samostatní. Když rodinám díky Nadačníku ukazuji možnosti od nadací, jsou nadšení. A já také. Děkuji, bez Nadačníku bych nemohl svoji práci vykonávat naplno. Když se ohlédnu, teď svoji kariéru dělím na období bez pomoci Nadačníku a s Nadačníkem. Děkuji, že jste."

VáclavPracuji se seniory.

"Jsem nadšená z fungování lidí v Nadačníku. Nechápu to, že jsem taky vystudovaná sociální pracovnice, ale v životě jsem ve škole neslyšela o využívání pomoci od nadací. V Nadačníku mi ukazují, že nadace dokáží nabídnout pomocnou ruku téměř každému. Jen je nutné dodržovat jejich termíny, formuláře atd., ale s tím vším Nadačník pomáhá. Od té doby, co Nadačník znám, využívám jeho služby pro všechny své klienty a pro všechny individuální plány mých klientů."

Karla O. Pracuji s lidmi, kteří používají invalidní vozíky.

Za dobu fungování Nadačníku poradenství využilo

0
pomáhajících organizací ve prospěch svých klientů z České republiky

Nový Nadačník se spustí 1.9.2019

50% sleva pro vás do 22.5. 

4953,- 2477,-

/ 3 měsíce

= 1651,- 825,-

/ měsíc

NEJVÝHODNĚJŠÍ VARIANTA

6503,- 3252,-

/ rok

= 541,- 271,-

/ měsíc

ušetříte 
za měsíc 554 Kč
za rok 6648 Kč

Garance spokojenosti

Garantujeme sedmidenní záruku spokojenosti na vrácení peněz. Ihned po spuštění nové verze Nadačníku máte po dobu 168 hodin možnost uplatnit své právo "Záruky spokojenosti". Pokud se vám nebude v Nadačníku něco líbit a nebudete ho chtít dále používat, můžete uplatnit své právo na záruku spokojenosti. Nadačník vám vrátí celou částku zpět. Není to bezva? Tak neváhejte. Usnadní vám to život.

Vrtají vám hlavou otázky?

Klikněte na tu, která vás zajímá:

Tyto informace najdu kdekoliv na internetu a zdarma. Proč si mám koupit Nadačník?

Ano, najdete, ale vyhledávání informací a ověřování, zda jsou skutečně pravdivé, vám zabere hodně času. Nebudete vědět, zda skutečně máte správný formulář (ten pro tento rok) nebo jestli vám náhodou neunikla nějaká další možnost, kde získat příspěvek, jak urychlit komunikaci s úřadem… Vím, je toho opravdu mnoho, co máte pro své klienty zajišťovat, zjišťovat a zařizovat. Jsem magistra sociální práce, oboru se věnuji přes 10 let. Nabrala jsem zkušenosti u nás i v zahraničí a krkolomně jsem se dostala ke zdrojům informací, které pro vás překládám do srozumitelného jazyka. Je pro mě velice důležité, abyste v tíživých situacích nebyli diskriminováni “legislativní hatmatilkou”. Už nemusíte trávit volný čas hledáním a surfováním na internetu ani zkoušením podávání žádostí a hledáním telefonních čísel na organizace či zjišťováním, proč formulář, který jste za svého klienta na úřad donesli, není ten správný. Nadačník pro vás bude místem, kde všechny informace snadno najdete. Já informace vyhledám a jejich správnost ověřím za vás. Chci, abyste měli všechno na jednom místě. Abyste ušetřený čas mohli věnovat péči a podpoře svých klientů.

Co když nebude naše organizace s Nadačníkem spokojená?

V tomto případě vám nabízím garanci vrácení peněz. Do 7 dnů od spuštění nové verze Nadačníku mi můžete napsat na můj kontaktní email katerina@katerinapelcova.cz a já vám vrátím peníze v plné výši.

Kdy se nový Nadačník spustí oficiálně?

Nyní pracuji na přípravách a získávání aktuálních podkladů. Start bude nejpozději 1.9.2019.

Pro kterou organizaci je Nadačník vhodným pomocníkem?

Pro každou pomáhající organizaci, která pracuje s lidmi a hledá s nimi řešení a cesty, jak rozšířit zdroje k dané situaci (změna stavu, např. po úrazu) nebo ke stavu (sociálnímu, mentálnímu...). Nejčastějšími klienty jsou sociální pracovníci a zástupci pomáhajících organizací. Možná nezapadáte do seznamu, ale cítíte, že naše práce vám usnadní život. Neváhejte se nám ozvat na katerina.pelcova@nadacnik.cz